MENU
Головна » Файли » З досвіду роботи

«Шляхи інтенсифікації роботи учителя і учнів в системі класної та позакласної роботи з фізичної культури»
[ Викачати з сервера (6.34 Mb) ] 15.03.2016, 11:39

Провідна наукова ідея: Складання системи виявлення і розвитку фізичних здібностей учнів до спортивних дисциплін з використанням інноваційних методів навчання.

Актуальність досвіду сформування ключових компетентностей: соціальних (здатність до співробітництва, розвязання життєвих проблем, взаєморозуміння соціальної активності, формування фізичної культури особистості, основ здорового способу життя), мотиваційних (формування громадських і особистісних уявлень про престижність високого рівня здоров'я та фізичної підготовленості, здатність до навчання, прояву творчості у застосуванні рухових дій у різних по складності умовах, адаптивності) та функціональних ( здатність до оперування знаннями про закономірності рухової активності, знаннями з історії фізичної культури та спорту, розширення рухового досвіду з метою розвитку фізичних якостей і рухових здібностей відповідно до вікових особливостей,

засвоєння термінологічних та методичних компетентностей), які відображають ієрархію вимог до фізкультурно-спортивної діяльності, що поступово розширюється  й удосконалюється.

Мета та завдання: Формування знань щодо функціональної спрямованості фізичних вправ, їх ефективного використання для зміцнення здоров’я, проведення активного відпочинку та здорового способу життя, набуття елементарних знань з фізичної культури, гігієни, основ здоров’я та здорового способу життя, формування навичок самостійних занять фізичними вправами, розвитку фізичних якостей, корекції постави, профілактики травматизму та надання першої допомоги, удосконалення функціональних можливостей організму, розвитку основних життєзабезпечувальних систем, виховання бережливого ставлення до свого здоров’я і здоров’я оточуючих як найвищої цінності особистості, виховання інтересу, потреби і звички до занять фізичними вправами, розвиток кондиційних якостей ( сили, швидкості, витривалості, гнучкості й швидкісно-силових ) та координаційних здібностей ( швидкості перешикувань, узгодження рухових дій, здатності до довільного розслаблення м'язів, вестибулярної стійкості тощо ), профілактика асоціальної поведінки учнів засобами фізичної культури, формування адекватної самооцінки особистості, моральної самосвідомості цілеспрямованості, в певності у своїх силах, витримки, виховання індивідуальних морально-вольових і психологічних якостей особистості, вміння співпрацювати.

Категорія: З досвіду роботи | Додав: Serebryakov58
Переглядів: 285 | Завантажень: 13 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar