MENU
Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 18
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Провідна наукова ідея: Складання системи виявлення і розвитку фізичних здібностей учнів до спортивних дисциплін з використанням інноваційних методів навчання.

Актуальність досвіду сформування ключових компетентностей: соціальних (здатність до співробітництва, розвязання життєвих проблем, взаєморозуміння соціальної активності, формування фізичної культури особистості, основ здорового способу життя), мотиваційних (формування громадських і особистісних уявлень про престижність високого рівня здоров'я та фізичної підготовленості, здатність до навчання, прояву творчості у застосуванні рухових дій у різних по складності умовах, адаптивності) та функціональних ( здатність до оперування знаннями про закономірності рухової активності, знаннями з історії фізичної культури та спорту, розширення рухового досвіду з метою розвитку фізичних якостей і рухових здібностей відповідно до вікових особливостей,

засвоєння термінологічних та методичних компетентностей), які відображають ієрархію вимог до фізкультурно-спортивної діяльності, що поступово розширюється  й удосконалюється.

Мета та завдання: Формування знань щодо функціональної спрямованості фізичних вправ, їх ефективного використання для зміцнення здоров’я, проведення активного відпочинку та здорового способу життя, набуття елементарних знань з фізичної культури, гігієни, основ здоров’я та здорового способу життя, формування навичок самостійних занять фізичними вправами, розвитку фізичних якостей, корекції постави, профілактики травматизму та надання першої допомоги, удосконалення функціональних можливостей організму, розвитку основних життєзабезпечувальних систем, виховання бережливого ставлення до свого здоров’я і здоров’я оточуючих як найвищої цінності особистості, виховання інтересу, потреби і звички до занять фізичними вправами, розвиток кондиційних якостей ( сили, швидкості, витривалості, гнучкості й швидкісно-силових ) та координаційних здібностей ( швидкості перешикувань, узгодження рухових дій, здатності до довільного розслаблення м'язів, вестибулярної стійкості тощо ), профілактика асоціальної поведінки учнів засобами фізичної культури, формування адекватної самооцінки особистості, моральної самосвідомості цілеспрямованості, в певності у своїх силах, витримки, виховання індивідуальних морально-вольових і психологічних якостей особистості, вміння співпрацювати.

З досвіду роботи | Переглядів: 282 | Завантажень: 13 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 15.03.2016 | Коментарі (0)

Серебряков Сергій Петрович старший учитель фізичної культури Чернещинського навчально - виховного комплексу « Загальноосвітня школа І - ІІІ ступеня -дошкільний навчальний заклад » Борівського району Харківської області.

Освіта ВУЗ  Харківській державний педагогічний інститут  ім. Г.С. Сковороди.   Спеціальність  Фізичне виховання. Кваліфікація Вчитель фізичного виховання.                    Рік закінчення 1980, диплом з відзнакою.

Портфоліо | Переглядів: 255 | Завантажень: 14 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 15.03.2016 | Коментарі (0)

З досвіду роботи. Презентація. Спортивно-масова та фізкультурно-оздоровча робота в школі.

З досвіду роботи | Переглядів: 874 | Завантажень: 81 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 14.03.2016 | Коментарі (0)

Конспекти уроків 8 клас волейбол з досвіду роботи.

Мої уроки | Переглядів: 306 | Завантажень: 11 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 12.02.2016 | Коментарі (0)

Музична фізкультхвилинка на природі.

Для учнів | Переглядів: 230 | Завантажень: 11 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 08.02.2016 | Коментарі (0)

 

УРОК - ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ.

Урок містить у собі всі характеристики структури навчального процесу: види змісту, методи, етапи засвоєння, їх послідовність і розмаїтість поєднань. Урок фізичної культури, як і уроки з інших предметів, проводять у залі, на відкритих майданчиках або на футбольному полі 45 чи 90 хв. На уроці з футболу діяльністю учнів керує вчитель, котрий створює оптимальні умови для здійснення процесу фізичного виховання. Заняття в спортивній секції школи також організовуються у формі уроку.

   Побудувати урок правильно і педагогічно грамотно — значить насамперед найбільш раціонально використовува­ти відведений на нього час. Організація уроку повинна по­чинатися ще до заняття. У неї входять: дотримання поряд­ку в місцях перевдягання, підготовка інвентарю, виконання черговими своїх обов'язків, тобто формування попередніх умов. Гарна підготовка до уроку визначає високий рівень його проведення — створює позитивний емоційний фон, що сприяє більш інтенсивній і плідній роботі.

   Урок, як і інші форми занять фізичними вправами, має три частини — підготовчу, основну і заключну.

З досвіду роботи | Переглядів: 679 | Завантажень: 14 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 20.01.2016 | Коментарі (0)

Зарядка в лісі.

Для учнів | Переглядів: 255 | Завантажень: 13 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 20.01.2016 | Коментарі (0)

Весела зарядка.

Для учнів | Переглядів: 256 | Завантажень: 8 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 20.01.2016 | Коментарі (0)

Піднімайте плечики,

Стрибайте кузнечики.

Для учнів | Переглядів: 236 | Завантажень: 7 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 20.01.2016 | Коментарі (0)

РОЛИК. Я УКРАЇНЕЦЬ.

Для учнів | Переглядів: 267 | Завантажень: 13 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 20.01.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-18