MENU
Головна » Статті » З досвіду роботи

З досвіду роботи. Конспект уроку з фізичної культури з елементами футболу.

                         Серебряков Сергій Петрович                           Чернещинський НВК.

 

План – конспект  уроку з фізичної культури з елементами футболу для учнів 9 класу.

Модуль футбол.

Кількість учнів – 8

Мета уроку. Виховувати в учнів морально – вольові якості, організованість, дисциплінованість, взаємодопомогу, впевненість у своїх навичках та вміннях.

Завдання уроку: 1. Закріпити техніку удару по м’ячу головою у стрибку та техніку удару внутрішньою стороною стопи по м’ячу, зупинки м’яча внутрішньою стороною стопи.   

2. Закріпити техніку ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частиною підйому.

3. Повторити тактику групових дій в захисті та нападі.

4. Сприяти розвитку сили, спритності, координації та точності рухів, швидкісно – силових якостей.

 

Місце проведення: спортзал.

Інвентар: футбольні м’ячі, скакалки, магнітофон, свисток, секундомір, гандбольні ворота.

№ пор.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина 10 хв.

1

Організований вихід, шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку

1 хв.10 сек.

Вихід під музичний супровід. З колони повернути наліво в шеренгу.

2

Правила безпеки поведінки під час уроку

30 сек.

 

3

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

20 сек.

Готовність учнів до уроку.

4

Виконання організуючих вправ: повороти праворуч, ліворуч.

10 сек.

На місці.

5

Ходьба на місці

Ходьба в русі

Крок на носочках руки на поясі

Крок на п’ятках  руки на поясі

Ходьба в напівприсіді руки на поясі

Ходьба у повному присіді руки на колінах

Стрибки у повному присіді руки на колінах

Приставний крок правим боком вперед

Приставний крок лівим боком вперед

Біг спиною вперед

Звичайний біг

Прискорений крок

Звичайний крок

Перешикування в дві колони для виконання загальнорозвиваючих вправ на місці

30 сек.

10 сек.

10 сек.

10 сек.

10 сек.

10 сек.

10 сек.

10 сек.

10 сек.

10 сек.

10 сек.

10 сек.

10 сек.

20 сек.

Під музичний супровід. Подати команду: «Наліво в обхід марш».  Слідкувати за чіткістю виконання вправ та дистанцією між учнями – два кроки.

Руки можна тримати довільно

 

6

Загальнорозвиваючі вправи на місці з предметами:

Виконує перша пара.

І. В.П. упор присівши на лівій, права нога назад.

На рахунок 1 – зміна положення ніг

2 – Те саме

Виконує друга пара.

ІІ. В.П. спиною один до одного, широка стійка ноги нарізно

м’яч у партнера з першої шеренги.

На рахунок 1 – нахил вперед, м’яч під ногами передати партнеру з другої шеренги.

2 – випрямитися, руки з м’ячем вгору, передати партнеру

3 – 4 Те саме.  

 

 

Виконує третя пара.

ІІІ. В.П. спиною один до одного, широка стійка ноги нарізно м’яч у партнера з першої шеренги.

На рахунок 1 – партнер першої шеренги робить поворот вліво та передає м’яч партнеру другої шеренги, який перед тим робить поворот вправо.

2 – Те саме робить партнер другої шеренги вліво

 

 

Виконує четверта пара.

Стрибки через скакалку

Після виконання вправ упродовж 30 сек. учні виконують перехід за командою «зміна місця занять». Направляючі 1 та 2 колони роблять відповідно крок вправо, вліво. Потім поворот кругом і крокують на місце замикаючих. Колони проходять вперед, міняючись місцями.   

 

Перешикування для виконання вправ основної частини уроку.

 

 

4 хв.

 

30 сек.

 

 

 

10 +10 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

10 + 10 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

30 сек.

 

 

 

 

 

 

 

20 сек.

Колове тренування.

 

 

 

 

 

М’яч знизу передає партнер з першої шеренги, потім навпаки.

Звернути увагу на чітке виконання вправи, максимальну амплітуду рухів. Ноги в колінах не згинати.

 

М’яч з поворотом вліво передає партнер з першої шеренги 10 раз, потім те саме вправо.

Звернути увагу на чітке виконання вправи, максимальну амплітуду рухів. Ноги в колінах не згинати.

 

 

Вправи виконують до поки направляючі в колонах не повернуться на свої місця.

 

 

Лунає команда «Перша колона ліво- друга колона право-руч». Учні повертаються один до одного обличчям. Друга шеренга виконує три кроки назад.  

ІІ. Основна частина уроку 31 хв.

1

Удару по м’ячу серединою лоба у стрибку.

 

 

 

 

 

 

- Хлопці. Удар по м’ячу серединою лоба в опорному положенні.

- Дівчата. Удар по м’ячу серединою лоба в опорному положенні.

- Хлопці. Удар по м’ячу серединою лоба у стрибку.

 

- Дівчата. Удар по м’ячу серединою лоба в опорному положенні.

 - Хлопці. Удар по м’ячу серединою лоба у стрибку.

- Дівчата. Удар по м’ячу серединою лоба у стрибку.

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

По 5 разів.

 

По 5 разів.

 

По 5 разів.

 

По 5 разів.

 

По 5 разів.

 

Виконання груповим методом. Розказати та показати техніку виконання вправ. Звернути увагу на правильність виконання вправ.

М’яч накидає партнер.

 

Дівчата виконують удар з власного накидання.

Хлопці виконують удар з власного накидання.

М’яч накидає партнер.

 

М’яч накидає партнер.

Дівчата виконують удар з власного накидання.

М’яч бити  в сторону партнера.

2

Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частиною підйому  та удар по м’ячу внутрішньою стороною стопи, зупинки м’яча внутрішньою стороною стопи.

 

 

- Удар по м’ячу внутрішньою стороною стопи, зупинки м’яча внутрішньою стороною стопи на місці.

 

 

 

 

 

 

- Ведення м’яча навколо партнера виконуючи «фінти» з м’ячем (ведення м’яча підошвою, повороти з м’ячем).

 

 

- Ведення м’яча «змійкою», виконуючи обведення партнерів в другій шерензі.

 

 

Перешикування і перехід до іншого виду виконання вправ основної частини уроку. Учнів повернути до себе обличчям.

4 хв.

 

 

 

 

10 раз.

 

 

 

 

 

 

 

По 5 разів

кожна шеренга

 

По 3 рази

кожна

шеренга

 

30 сек.

Розказати, показати техніку виконання вправ. Звернути увагу на правильність виконання вправ. Дівчата спочатку виконують зупинки підошвою, потім переходять на зупинку внутрішньою стороною стопи. Удари і зупинки виконувати лівою та правою ногою.

 

Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частиною підйому.

Звернути увагу на ведення м’яча, зупинку та передачу м’яча навчаючими способами.

Лунає команда «Праворуч, зліва наліво в обхід в колону по одному за направляючим кроком руш». Після переходу лунає команда «Клас, стій! Ліворуч».

3

Удари по воротах.

Удари по м’ячу головою у стрибку та удари внутрішньою стороною стопи по м’ячу, зупинки м’яча внутрішньою стороною стопи. 

- Хлопці удари по м’ячу серединою лоба в опорному положенні з накидання воротарем.

- удари внутрішньою стороною стопи по м’ячу з передачі воротаря.

- Дівчата удари по м’ячу серединою лоба у стрибку з власного накидання.

- удари внутрішньою стороною стопи по м’ячу з  передачі воротаря.

 

 

 

- Хлопці удари по м’ячу серединою лоба у стрибку з накидання воротарем.

- удари внутрішньою стороною стопи по м’ячу з  передачі воротаря.

- Дівчата удари по м’ячу серединою лоба у стрибку з накидання воротарем .

- удари внутрішньою стороною стопи по м’ячу з передачі воротаря.

5 хв.

 

 

 

По 3 рази кожному

По 3 рази кожному

По 3 рази кожному

По 3 рази кожному

 

 

 

По 3 рази кожному

По 3 рази кожному

  По 3 рази      

  кожному

По 3 рази кожному

 

Учні розташовуються таким чином (окремо хлопці та дівчата): в воротах воротар, решта на півколі біля воріт.

 

Зупиняти м’яч внутрішньою стороною стопи

 

Зупиняти м’яч підошвою

Потім перехід по колу, поки направляючі не повернуться на місце.

Звернути увагу на точність пробиття по воротах.

Удар проводити в один дотик.

  

Зупиняти м’яч внутрішньою стороною стопи.

4

Повторити тактику групових дій в захисті та нападі.

- Хлопці та дівчата відповідно діляться на дві команди, одна з яких грає в нападі, друга в захисті.

Хлопці, на одних воротах, дівчата на других.

 

 

Поділити учнів на дві команди. Привітання команд.

 

Навчальна гра у футбол.  

 

 

 

 

 

6 хв.

По 3 хв.

 

 

 

 

30 сек.

 

12 хв.

Один воротар, другий захисник, через 3 хв. міняються місцями. Воротар та захисник міняються місцями через 1,5 хв.

Інструктаж техніки безпеки на період гри. Слідкувати за правилами гри.

ІІІ. Заключна частина 4 хв.

 

Перешикування в одну колону, потім в одну шеренгу

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

 

Вправи на відновлення дихання

 

 

 

 

Гра на уважність

 

 

 

 

Вправи на відновлювання дихання

 

 

 

 

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

 

Підсумки уроку

 

Домашнє завдання:

Хлопці і дівчата: удари по м’ячу серединою лоба у стрибку, удари внутрішньою стороною стопи, ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частиною підйому.

Прощання. Організований вихід зі спортивного залу.

10 сек.

20 сек.

 

30 сек.

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

30 сек.

 

 

 

 

30 сек.

 

30 сек.

 

 

20 сек.

 

 

10 сек.

 

Звернути увагу на учнів

з високим ЧСС.

На рахунок 1 – 2 руки вгору, піднятися на носочки, вдихнути повітря, 3 – 4 руки вниз, видихнути повітря.

Правила гри:

учні виконують вправи, які показує вчитель, а ті, які він називає, не виконують.

На рахунок 1 – 2 руки вгору, піднятися на носочки, вдихнути повітря, 3 – 4 руки вниз, видихнути повітря.

Звернути увагу на відновлення ЧСС, розбіжність не більше 15 ударів, на початку і  вкінці уроку.

Відзначити кращих, виставити оцінки.

 

  

Категорія: З досвіду роботи | Додав: Serebryakov58 (12.01.2016)
Переглядів: 337 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar