MENU
Головна » Статті » З досвіду роботи

У категорії матеріалів: 3
Показано матеріалів: 1-3

Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам

З досвіду роботи. Конспект  уроку з фізичної культури з елементами футболу.

З досвіду роботи | Переглядів: 334 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 12.01.2016 | Коментарі (0)

З досвіду роботи. Конспект інноваційного уроку з фізичної культури. 

З досвіду роботи | Переглядів: 1054 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 12.01.2016 | Коментарі (0)

«Методи підвищення ефективності уроків фізичної культури, забезпечення пріоритетності технологій та методик, які оберігають, підтримують і розвивають здоров’я дітей»

 

Щоб зробити дитину розумною і

розсудливою,зробити її міцною і здоровою,

хай вона бігає, стрибає, пустує,

хай грає і діє, перебуває у безперервному русі.

                                                                         Ж-Ж Руссо.

Моє кредо

Вже минуло 35 років з тих пір, як я вперше переступив поріг спортивного залу і вимовив: «Здрастуйте, діти! Мене звати Сергій Петрович. Я – ваш вчитель фізкультури».

Як це було давно і як недавно.

Відтоді я почав жити в школі, на цьому величезному кораблі дитинства і юності, на якому вчителів і учнів об'єднує співпраця і співтворчість.   Я – вчитель фізичної культури.

   У своїй педагогічній роботі я намагаюся вчити дітей здобувати знання, слідкувати за своїм здоров’ям, приймати самостійно рішення, відповідати за них, добиватися результатів і поставленої мети.

Сухомлинський говорив: «Що школа має бути не коморою знань, а середовищем думки. Тоді предмет, що його викладає вчитель, стає не кінцевою його діяльністю, а засобом розвитку дитини».

В кожній дитині я бачу Людину, вірю в неї, в її розум, добре серце, безкорисливість і неповторність, тому до кожної дитини намагаюсь знайти індивідуальний підхід, стати не просто вчителем, а й товаришем.

Так хочеться, щоб мої вихованці мали добру душу і серце , чуле до людського болю, мали добре здоров’я, були ввічливі та поважали старших.

Перевагу надаю ненав’язливим порадам, методу відстрочки, який дає змогу учням краще підготуватися та розумно підкоритися вимогам; поважаю індивідуальність кожного учня, шукаю або створюю привід похвалити учня, порадіти за досягнення як самому, так і всім класом.

З досвіду роботи | Переглядів: 1691 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 03.01.2016 | Коментарі (0)