MENU
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 18
Показано матеріалів: 11-18
Сторінки: « 1 2

Середньодобові гігієнічні норми рухової активності за добу.

Для учнів | Переглядів: 776 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 20.01.2016 | Коментарі (0)

Шановні батьки!

Ви маєте змогу покращити здоров’я та фізичний розвиток своїх дітей! Жодні ліки в світі не здатні замінити рух, а  рух лікує від багатьох хвороб!

Для батьків | Переглядів: 284 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 20.01.2016 | Коментарі (0)

Наукова проблема РМО вчителів фізичного виховання Борівського району на 2015-2016 навчальний рік

«Шляхи інтенсифікації праці учителя та учнів на уроках фізичної культури в системі класної та позакласної роботи».


У 2014-2015н.р. у районі працювало 15 вчителів з фізичного виховання, директор ДЮСШ

 та заступник директора з навчальної роботи з них :

  • 17 мають вищу освіту;

Кваліфікаційні категорії вчителів фізичної культури:

-    1 -  педагогічне звання  – «відмінник освіти України»

-    1 - педагогічне звання – «старший учитель»

-    3 -  «спеціаліст вищої категорії»;

  • 5 -  «спеціаліст   першої  категорії»;
  • 4 -  «спеціаліст  другої  категорії»;
  • 1 -  «спеціаліст».
  • 1- бакалавр.
  • 1 магистр.

Фізичне виховання і проведення позашкільної фізкультурно-оздоровчої роботи у управління освіти Боровського району здійснюється на підставі основних нормативних документів.


З досвіду роботи. Конспект  уроку з фізичної культури з елементами футболу.

З досвіду роботи | Переглядів: 334 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 12.01.2016 | Коментарі (0)

З досвіду роботи. Конспект інноваційного уроку з фізичної культури. 

З досвіду роботи | Переглядів: 1054 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 12.01.2016 | Коментарі (0)

«Методи підвищення ефективності уроків фізичної культури, забезпечення пріоритетності технологій та методик, які оберігають, підтримують і розвивають здоров’я дітей»

 

Щоб зробити дитину розумною і

розсудливою,зробити її міцною і здоровою,

хай вона бігає, стрибає, пустує,

хай грає і діє, перебуває у безперервному русі.

                                                                         Ж-Ж Руссо.

Моє кредо

Вже минуло 35 років з тих пір, як я вперше переступив поріг спортивного залу і вимовив: «Здрастуйте, діти! Мене звати Сергій Петрович. Я – ваш вчитель фізкультури».

Як це було давно і як недавно.

Відтоді я почав жити в школі, на цьому величезному кораблі дитинства і юності, на якому вчителів і учнів об'єднує співпраця і співтворчість.   Я – вчитель фізичної культури.

   У своїй педагогічній роботі я намагаюся вчити дітей здобувати знання, слідкувати за своїм здоров’ям, приймати самостійно рішення, відповідати за них, добиватися результатів і поставленої мети.

Сухомлинський говорив: «Що школа має бути не коморою знань, а середовищем думки. Тоді предмет, що його викладає вчитель, стає не кінцевою його діяльністю, а засобом розвитку дитини».

В кожній дитині я бачу Людину, вірю в неї, в її розум, добре серце, безкорисливість і неповторність, тому до кожної дитини намагаюсь знайти індивідуальний підхід, стати не просто вчителем, а й товаришем.

Так хочеться, щоб мої вихованці мали добру душу і серце , чуле до людського болю, мали добре здоров’я, були ввічливі та поважали старших.

Перевагу надаю ненав’язливим порадам, методу відстрочки, який дає змогу учням краще підготуватися та розумно підкоритися вимогам; поважаю індивідуальність кожного учня, шукаю або створюю привід похвалити учня, порадіти за досягнення як самому, так і всім класом.

З досвіду роботи | Переглядів: 1691 | Додав: Serebryakov58 | Дата: 03.01.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-18