Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 18 Показано матеріалів: 11-18 |
Сторінки: « 1 2 |
Середньодобові гігієнічні норми рухової активності за добу. |
Шановні батьки! Ви маєте змогу покращити здоров’я та фізичний розвиток своїх дітей! Жодні ліки в світі не здатні замінити рух, а рух лікує від багатьох хвороб! |
Наукова проблема РМО вчителів фізичного виховання Борівського району на 2015-2016 навчальний рік «Шляхи інтенсифікації праці учителя та учнів на уроках фізичної культури в системі класної та позакласної роботи».
Участь в роботі РМО вчителів фізкультури |
Переглядів: 1090 |
Додав: Serebryakov58 |
Дата: 12.01.2016
| Коментарі (0)
|
У 2014-2015н.р. у районі працювало 15 вчителів з фізичного виховання, директор ДЮСШ та заступник директора з навчальної роботи з них :
Кваліфікаційні категорії вчителів фізичної культури: - 1 - педагогічне звання – «відмінник освіти України» - 1 - педагогічне звання – «старший учитель» - 3 - «спеціаліст вищої категорії»;
Участь в роботі РМО вчителів фізкультури |
Переглядів: 887 |
Додав: Serebryakov58 |
Дата: 12.01.2016
| Коментарі (0)
|
Фізичне виховання і проведення позашкільної фізкультурно-оздоровчої роботи у управління освіти Боровського району здійснюється на підставі основних нормативних документів.
Участь в роботі РМО вчителів фізкультури |
Переглядів: 381 |
Додав: Serebryakov58 |
Дата: 12.01.2016
| Коментарі (0)
|
З досвіду роботи. Конспект уроку з фізичної культури з елементами футболу. |
З досвіду роботи. Конспект інноваційного уроку з фізичної культури. |
«Методи підвищення ефективності уроків фізичної культури, забезпечення пріоритетності технологій та методик, які оберігають, підтримують і розвивають здоров’я дітей»
Щоб зробити дитину розумною і розсудливою,зробити її міцною і здоровою, хай вона бігає, стрибає, пустує, хай грає і діє, перебуває у безперервному русі. Ж-Ж Руссо. Моє кредоВже минуло 35 років з тих пір, як я вперше переступив поріг спортивного залу і вимовив: «Здрастуйте, діти! Мене звати Сергій Петрович. Я – ваш вчитель фізкультури». Як це було давно і як недавно. Відтоді я почав жити в школі, на цьому величезному кораблі дитинства і юності, на якому вчителів і учнів об'єднує співпраця і співтворчість. Я – вчитель фізичної культури. У своїй педагогічній роботі я намагаюся вчити дітей здобувати знання, слідкувати за своїм здоров’ям, приймати самостійно рішення, відповідати за них, добиватися результатів і поставленої мети. Сухомлинський говорив: «Що школа має бути не коморою знань, а середовищем думки. Тоді предмет, що його викладає вчитель, стає не кінцевою його діяльністю, а засобом розвитку дитини». В кожній дитині я бачу Людину, вірю в неї, в її розум, добре серце, безкорисливість і неповторність, тому до кожної дитини намагаюсь знайти індивідуальний підхід, стати не просто вчителем, а й товаришем. Так хочеться, щоб мої вихованці мали добру душу і серце , чуле до людського болю, мали добре здоров’я, були ввічливі та поважали старших. Перевагу надаю ненав’язливим порадам, методу відстрочки, який дає змогу учням краще підготуватися та розумно підкоритися вимогам; поважаю індивідуальність кожного учня, шукаю або створюю привід похвалити учня, порадіти за досягнення як самому, так і всім класом. |